onsdag 10 september 2014




Onsdag morgon klockan halv sex och jag känner mig rätt utvilad faktiskt. Gick ju och la mig halv åtta ungefär och tittade på idol och tänkte att sista natten själv så ska jag bara ha hela sängen för mig själv. Nu blev det visst inte så för när jag vaknade halv ett på natten så låg där två söta skitungar i den och en hårig boll. Fast det gick ju bra det med dock blev det inte så mycket plats för mig.


Igår var vi ute och gick jag, lillebror och hundarna. Eftersom han inte alltid orkar kicka hela vägen så är det himla bra att ha med sig cykelvagnen då den rymmer både kick, lillebror, Maja och mycket mer. Och när alla små är i vagnen kan jag och Smilla passa på att öka takten. 


Jag är helt kär i denna version av Veronica Maggios "Snälla bli min". Har repeatat den i två dagar nu. Jag gillar hans röst och så är han ju rätt söt med. En bra kombination alltså ;)



Ha en fin dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar