tisdag 9 september 2014

Jag gillar Lindex






lindex höst








1.kappa 799 kr här

2. zip kjol 299 kr här

3. pennkjol 199 kr här

4. t-shirt 149 kr här

5. Hatt 199 kr här





Måste som alltid säga att jag älskar Lindex mer och mer. Riktigt fina saker där alltså. Kappan är så snygg att jag typ kunde tänka mig att gå in och ta den och bara springa därifrån. Dock antar jag redan nu att det är kört då jag har noll kondition och noll mod och att jag är emot sånt där som kallas snatteri. Så med det i huvudet så suktar jag lite såhär här hemma och intalar mig själv att kappan är snygg, men på mig kommer den att göra att jag ser ut som en uppsvälld teletubbies. Och vem vill se ut som en sån?! Så klart kappan går bort. Helt klart. Definitivt. Inget att diskutera liksom, men kanske kanske den är så jäkla super snygg att jag bra måste ha den och den kommer att göra mig outstanding. Fast nej, vi riktar in oss på allt det negativa och känner oss nöjda att vi inte faller för frestelsen.




Kjolarna är så snygga, heller inget att diskutera. T-shirten likaså. Hatten är så cool. Inte för at jag har det modet att bära en sån än, men jag önskade att jag hade.  Anteckning till mig själv är idag att bli modigare och inte tänka för mycket.










kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar