torsdag 18 september 2014

DR MARTENS LIKSOM










alla bilder från Pinterest



Oh my God vad jag bara måste ha den där apsnygga kängan från Dr martens. Har spanat på den i hur många år som helst. Och redan när jag var liten, finnig och hade tandställning så fanns dom på min näthinna. Då vore det ju inte alls oplanerat att införskaffa ett par utan mer väldigt planerat. Och när jag nu har planerat något i sjutton år så borde det ju ändå vara ett legitimt skäl att köpa direkt. Frågan är vilken färg? Fast mest är frågan hur i helsike jag ska ha råd? Gå på gatan? Nää, för ansträngande och skulle förmodligen ge kräkreflexer så fort jag tänkte på det. Sälja min själ till Satan? Förmodligen ett bra val, men har ingen aning om hur jag kommer i kontakt med honom, henne eller hen. Köpa en triss och hoppas på vinst? Har ju inte hänt de senaste årtiondet att jag vunnit mer än 75 kronor och då skulle det innebära att jag måste lägga till ca 1400 kr själv och det har jag ju inte. Spara? Ungefär lika omöjligt som alla andra förslag. Böna och be min bättre hälft om ett bidrag? Förmodligen det ända alternativet som skulle funka dock tycker han att jag redan har skor så det räcker, men övertalning är jag rätt bra på. Jag menar hur coolt vore det inte om jag och lillebror kunde skomatcha liksom? Supercoolt!



Ha en fin dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar