fredag 12 september 2014

CAMPAR FREDAG








Fredag mina damer och herrar och jag känner livet i mig yehooo! Man måste älska fredagar, dyrka dom och mest troligtvis offra sitt liv för dom.I vilket fall som helst så ska vi ut på fredagsäventyr och jag måste packa. Sovsäck, tält och ficklampa. Ja det säger väl allt. Detta är inte vad jag är van att packa, men Myran ville ut och campa så då fick jag offra mig. Och offra var väl lite starkt ord. Jag gillar ju (eller jag tror jag gillar) sånt här vildmarksliv och den andra betongföräldern har knappt sett ett grässtrå i sitt liv så då drar vi tjejer och campar. Killarna är av lite mindre starkt virke, typ kanske en aningens fega. Men som jag säger till Myran: Vi tjejer kan så jäkla mycket att killar är ett onödigt överflöd i livet, dock utan svärord. herregud jag är inte en sån dålig mamma att jag svär inför mina barn eller tvingar dom till en massa aktiviteter, eller ger dom oekologisk mat eller låter dom spela gta 5 innan dom är arton. Nån moral får man väl ha kvar liksom. Jag hoppas dock inte på vilda djur, insekter eller regn ikväll snälla söta Gud. 




ha en fortsatt trevlig FREDAG vänner




och eftersom vildmarken oftast förknippas med sånna här flanellskjortor så ska jag of course ha på mig min bara för att smälta in, absolut inte för att jag har värsta crushen på den och aldrig vill ta av mig den. Verkligen inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar