torsdag 13 juni 2013




alla bilder lånade från www.fira.me


Kan man annat än att bara sitta och drömma sig bort i dessa bilder. Fira (fd Spira) kan verkligen få en trollbunden eller fotografen rättare sagt. Jag vill bara ha allt och också se sådär lagom trolsk och drömlik ut, men vet ju att det där liksom inte riktigt fungerar in the real life. Har gått på den där niten ett par gånger och den där känslan har verkligen inte infunnit sig på mig, inte ens på långa vägar. Har mer känt mig malplacerad och stel. Fast någon gång kanske, någon gång. Men kanske om jag sätter mig på en mossfylld sten i Tivedens vidunderliga skog, med långt halvtrassligt löshår och bara ser så där halvledsen ut så kanske, kanske jag lyckas. 



Idag regnar det och det tycker jag faktiskt är rätt skönt. Växterna behövde det och jag orkade verkligen inte gå och vattna mer. Sen är jag tacksam om det håller upp imorgon och inte återkommer alltför ofta. Nån gång i veckan är perfekt.




Ha de fint


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar