torsdag 30 maj 2013





Sakta, sakta tar det sig. Sakta, sakta kommer jag ett steg närmare slutstationen. Då jag kan luta mig tillbaka och bara njuta i solstolen. Fast om jag känner mig själv rätt kommer jag aldrig bli nöjd och aldrig bli klar, men det är väl det som är meningen. 



Igår hann jag inte tillbringa en enda minut i trädgården utan dagen fylldes med lite shopping, en snabbridning på Frida, alltid så trevliga hushållssysslor, räkningsinbetalande och slutligen sittandes framför en symaskin. Det sistnämnda ska på något vis bli en björndräkt till lillebror, men det kan sluta hur som helst hihi. Det klipptes lite på måfå, syddes lite här och där och hoppades en himlars mycket på att den skulle passa min lilla "Brummeman". 



Ha nu en toppentorsdag allihopa!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar