tisdag 21 maj 2013




Så söt byxdress från Polarn och Pyret till min lilla Myra införskaffades igår då storebror och jag var i stan. Vi skulle handla lite skolavslutningskläder till honom och mat förstås. Kunde ju inte motstå denna frestelse ovan till Myran och en jättefin tröja/poncho också. Finns så mycket fint. Och mitt hjärta dog en smula när jag såg Kappahls märke Newbie till de minsta barnen. Kan vara de sötaste jag sett. Nu har jag ingen sån liten, men hopppas kunna få handla till vänner så småningom.



Ställde klockan föööör tidigt idag för att gå ut och traska med hundarna. Morgonpromenader är de bästa tycker ja. Lugnt, fridfullt, fågelkvitter till max och så en jäklars massa spindelväv. Det sistnämnda är inte min favorit. Det är det värsta med morgonpromenader. Undviker till och med skogen ibland för att slippa dra bort äcklig väv från ansiktet hela tiden och samtidigt hoppas att den som spunnit det där nätet inte följde med. Näää, spindlar ger mig rysningar.




Ha de fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar