söndag 29 april 2012

yellow is the shit



Mina gula fina skor från Kavat. Sköna som tusan. Värda varenda krona, dock lite stora, men då kan man vicka på tårna litegranna. Älskar färgen.

Passar på att göra inlägg innan jag styr cykeln mot butiken. Just nu är det lugnet själv här hemma då alla barn följt med sin fader på pingisavslutning en stund. Då sätter jag på spotify på högsta volym och bara har det gött och lyssnar på bra musik.

Smilla stackarn har ont i sitt ben. Hon haltar och får nu inhysas i hallen för att vila upp sig. Vi hoppas att hon bara har sträckt sig, men inser det värsta. Att hennes förra skada kan ligga bakom detta. Blir det inte bättre imorgon så är det bara att ringa Skara och se vad som kan ha hänt. Känns för jäkligt att se henne så. Det värsta hon vet är att bli "instängd" och hennes sorgsna ögon säger släpp ut mig, men då får man bara bita ihop och se bort. Hatar när barnen eller djuren blir sjuka. Värsta som finns.


Nu måste jag bege mig så adios 

1 kommentar:

  1. näe su är i london kommer jag att stjäla alla dina skor :)

    SvaraRadera