torsdag 26 april 2012



Volangklänningen Wheat och underklänning Cream


Fin, fina flätor på myran imorse innan skolan i sötaste klänningen. Tycker om detaljerna med knapparna i bak och små rosetter vid armarna och of course volangerna. Kanske att man ska börja att tänka på skolavslutningskläder redan nu. Förra året hade myran en fin klänning från KappAhls vintage kollektion, den var fin. Undra om dom har kvar vintage kollektionen än? Någon som vet?

Just nu sitter lillebror och pusslar Bamse brevid mig och det är mycket som inte funkar och mycket som funkar. Han är för rolig. Har städat lite och nu ska snart bege oss till dagis.

Kram 




3 kommentarer:

  1. jag dör va fint... du kanske kan lära mig fläta :)

    SvaraRadera
  2. jaa lär gärna mig med.. Sofia, du kan väl? Myran är såå söt.. Döds avis på hennes hår, ja garderoben också... Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. haha! Klart ni kan fläta, det svåra är ju att få den att se bra ut bara. Mina brukar bli lite så att de aldrig är likadana. Antingen flätade olika eller olika storlekar på dom, men bättre än inget.

    Kram på er tjejer

    SvaraRadera