onsdag 11 april 2012

love shoes



Bilder lånade från www.tintinstyle.se & www.brandos.se



Kanske man ska ta och skippa min önskade Ankarsrum och köpa skor för hela slanten. Får nog ta mig en funderare på det där dilemmat helt klart.



Gillade See by Chloé pumpsen högst upp starkt, men kanske inte rosetten lika mycket. Ser ni hur sjukt skön den ser ut och helt i skinn ( förutom klacken då, antar jag hihi).



Dr. Martens kängorna har jag ju redan snackat om så behöver inte ta upp det igen.



Minnetonkas är min nya kärlek. Har ju sett dom förut helt klart, men aldrig riktigt fastnat för dom, men nu känner jag att sånna där skor skulle platsa så himla perfekt i min lilla skosamling. Och bara för att göra det hela ännu sötare så skulle ju myran ha ett par likadana.



Kanske vi drar till London om ett tag och då ska jag spana in alla dessa snyggingar för de är ju trots allt lite billigare down there in the UK. Dax att spara kanske...jobbigt, jobbigt. Vi ska kika på lite flyg ikväll och just nu ser jag framemot det väldigt mycket. Nu har vi pratat om att dra dit sen i höstas så nu är det på tiden att vi gör slag i saken.



ajöss&ajöken


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar