måndag 23 april 2012

kvällsrunda




Jag och de små var ute på en liten snabb kvällspromenad i det fina vädret och det var så härligt. Fint väder gör verkligen underverk med humöret. Vi stannade till och plockade lite vitsippor till myrans "brudbukett", så söt. Lillebror somnade i vagnen och Smilla ville jaga katter så promenaden var som den bruka fast ändå ovanligt lugn.

Jag passade på att använda mina sköna prime boots som är så sköna, men jag tycker att de kan vara lite svår matchade ibland så jag använder dom inte så ofta. I slutet av veckan kommer mina nya shoes. Måste bara nämna att jag är full av förväntan och hoppas att de är bättre än jag tror.


Just nu har jag en äppelpaj i ugnen som
jag ska bjuda på så ajöken på er

2 kommentarer:

  1. VILKA FINA BYXOR TYRA HAR! JAG DÖR

    SvaraRadera
  2. visst är dom söta?! ´Tror ja köpte dom för 25 spänn på lindex eller nåt sånt för ett år sen, men det är först nu hon använder dom. Man kan göra fynd :)

    SvaraRadera