fredag 27 april 2012

fredag jippi


Ser ni mina schyssta brillor som är helt sneda haha har vrit och vänt på dom till all oändlighet för att få dom till att se drägliga ut. Dax nu för att köpa mig ett par riktiga solglasögon. Vill ha ett par Ray Bans pilotmodell stor och brunt glas i. Snyggt som bara den. Ska försöka att fixa ett par innan London eller så får jag köpa dom där eller senare eller what ever, ja köper dom när jag köper dom. Nu eller om tio år. Någon gång ska jag ha ett par iallafall.

Nu har vi iallafall bokat London så om några veckor drar vi. Ska bli så himla kul. Ska verkligen försöka prioritera upplevelser i livet. Till och med att jag tänkte börja spara för att kunna dra till New York. Det är stort.

Har aldrig varit intresserad av att resa förut, men det har kanske med åldern att göra. Nojan över att halva livet gått och nu börjar man tänka på att man vill ha gjort och sett saker och nu ska man komma i sin bästa form ever. Man ska vara fit och fit for fight. Man ska våga ta för sig i livet och våga att "gå över lik" för att komma någonstans. Jag känner pressen, men just nu känns pressen bra. Jag måste ta för mig mer och leva mer. Trots att jag älskar att vara hemma och bara va med barnen. Visserligen är jag inte last gammal och om tio år är man tydligen i sina bästa år, fyrtio. Och då är mina barn stora. Tonåringar och vuxna. Herregud tiden går fort. Bäst att spendera den väl.


Kram på er alla fina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar