måndag 16 april 2012

det ritas


I brist på annat att göra i butiken så började barnen rita teckningar till sin minsta kusin som också var på besök hos farmor och farfar i Humlebacken. De var så söta de små liven.


Idag har jag jobbat och inget mer typ. Lagat pannkakor och plättar gjorde vi, men det var det enda och så har jag bäddat om. Denna natten förväntar jag mig att sova som jag brukar, som en stock. Hatar att vela och vända sig och sova så där lätt och bara drömma urdumma drömmar.


Hoppas att vi får våran nya kyl snart, den är så snyggelisnygg snygg att man dör. Det krävs dock lite förändring i köket, men jag hoppas att det ska gå smidigt ändå. Våran kyl behöver en helrengöring sen jag tappade nyponsoppa överallt. Just nu är det soppa på varenda konstiga vrå och tröjan som jag hade på mig blev totalförstörd. Tur att jag inte var så förtjust i den ändå.



Nu väntas dusch och film så ajöken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar