lördag 28 april 2012

good works


Mina slitna armband från Good works/ Humanity for all som jag gillar.

Idag har vi gjort stan jag och barnen och det blev lite gnäll och skäll och trötta barn och trött mamma, Fast jag är nöjd ändå. Två somna i bilen hem och den sista somna mot min axel i soffan. Det är mys det.Vi handla mest till storebror, men det slant med en supersöt jacka till myran och ett par gröna jeans till lillebror samt lite tråkiga spel m.m. Och mat till hästarna förstås. Så stolt att jag kom ihåg detta. Glömde en hel del annat, men maten den kom jag ihåg, så bra, så bra.

Köpte ett par snygga byxor till mej, tjoho. Tyckte dock inte om bensluten på dom så det blir till att klippa och sy lite. Titta på en sån söt spetsklänning från hm, men konstanterade snabbt att mina ben inte platsar att synas för mycket. Gymmet lika med akut.


Ha en trevlig helg nu


2 kommentarer:

  1. snyggt lack på naglarna. jag har sett en spetsklänning på lindex som skulle passa dig!

    SvaraRadera
  2. Tror jag såg den med. Det är sjukt mycket spetsklänningar nu i alla butiker tycker jag. Såg en fin på Gina Tricot oxå:)

    SvaraRadera