torsdag 1 december 2011



Nu kör vi 20 % på hela Green Gate sortimentet hela december ut. Perfekta julklappar till den som älskar färger och mönster. Eller varför inte en unna sig själv lite extra så här inför jul. De små espresso muggarna är perfekta att ha glögg i. Igår beställde jag in lite nytt från Ib Laursen, bland annat de stora tallrikarna fast endast i blått och rosa, vispskålar, sockerskål och minivispskålar i gult. Förstår ni vad super sött. Längtar redan.




Oj, oj vad trött jag är idag. Tog överkastet och la mig i soffan och somna när julkalendern gick. Jag som hade väntat på den, men det lilla jag såg verkade lovande. Tycker ju att Gustaf Hammarsten är en lysande skådespelare så betvivlar att den kan bli annat än bra. Idag ska vi baka lussebullar yummie yummie.




Två jobbdagar till fredag, låt de gå fort. Inte för att det är tråkigt att jobba utan jag är bara såå trött och har så mycket att göra. Tusen ideer på bra saker att tillverka. Ska tjuvstarta ikväll tror jag.







Ajöss & Ajöken

1 kommentar:

  1. jag kolla och den va jätte bra.. jag sa i morse till Samuel att jag gilla han också! :)

    SvaraRadera