onsdag 14 december 2011





Luciabarn




Igår hade Tyra sitt Lucia framträdande på bruket vilket var jättefint och hon var superduktig. Och idag har lillprins Bus sitt. Mycket firande blir det.


Igår var jag hemma med en förkyld liten Bus. Igenvarade ögon och snorig näsa, inget kul. Men efter någon timme så var han som vanligt och kunde troligtvis ha åkt till dagis, men hur ska man veta detta innan. Dåligt samvete för man lämnar dom när dom inte är helt friska och dåligt samvete för att man inte jobbar när dom inte är tillräckligt sjuka. Det där samvetet ska man ta och gräva ner någonstans ibland. Man kan aldrig glädja alla ändå. Man får gå på sin känsla.


Igår kors i taket så träna jag igen. Två dar i rad, nästan rekord hihi. Körde 40 min på crosstrainern, 10 min på rodd som jag inte har rört på typ tre år, var rätt kul och ca 10 min styrka. Håll tummarna för att jag kör ikväll igen.


Idag är butiken stängd för jag ska på lusse firande som sagt var men öppet som vanligt alla andra dagar fram till jul. Extra öppet fredagen den 23 december kl 16.00 till 18.00. Välkomna




Nu har ja brått å väcka barna så



ajöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar