onsdag 7 december 2011

Gårdagens sysselsättning. Burk Ib Laursen finns i butiken.

Hade butiken öppen idag och trevligt folk kom och handla julklappar och annat, gillar jag mycket. Gillar det speciellt mycket eftersom jag då vet att ni gillar det jag gillar och då känns det bra. Mycket gillar det i en menning hihi.

Idag skulle det bakas hej vilt sa jag, men möttes i dörren av ett mörker. En propp/fas hade gått så allt blev inställt. Strömmen återkom vid nio tiden ungefär och då hade jag somnat till lite på soffan och var inte alls sugen på att baka överhuvudtaget. Trött, trött och lite mer trött hela dagen idag och undrade om jag skulle orka att jobba klart eller gå lägga mig och sova på golvet.

Men imorgon tar vi nya tag och har fortsatt mål på biskvier och skorpor så får vi se hur det går. By the way så var kokosgodiset sååå gott. Ska lägga undan det annars hamnar det på fel ställe, det vill säga i min mage och det är ett stort no no just nu.



Ajöss alla söta

1 kommentar:

  1. Ja de var jättegoda - farligt! Det blir sååå fint att lägga sånt här i de där burkarna! Synd att man inte orkar eller hinner baka bara... Får köpa julgodis och lägga i mina tror jag! :) kram Linda

    SvaraRadera