måndag 5 december 2011



Fick ju ett litet ryck att ändra om i vardagsrummet i väntan på fortsatt uppsättning av plankor. Så lite så här blev det. Ja ni ser ju hur snyggt det är runt fönstret, men innan jul ska det bli så fint så. Min fin fina pall ska få ett fårskinns "tyg" på sig, Tavlorna de vet ja inte riktigt vart de ska vara, men ramarna är sjukt fina och lillprins Bus ville absolut vara med på kort.


Idag har varit en liten bakdag minsann. Gick upp tidigt för att baka thekakor till de små liven till frukost ( precis klara till julkalendern började...de är tajming det), sen efter jobbet så baka jag krämbullar till Rasmus så han skulle sluta tjata på mig att jag är en dålig mamma som aldrig håller sina löften och nu ska jag njuta av en god Ost och skinkpaj med massor av grönsallad mums.


Det snöade hos oss och barnen blev överlyckliga och begav sig ut direkt när vi kom hem och stannade ute tills det var läggdax, tillochmed över läggdax, med undantag för middagen. Inte ens Smilla ville komma in.





Kram på er söta

2 kommentarer:

  1. såå fint du har det! Ser att du har en liten mini gran:) kollade efter små söta på min Sörgårdsrunda, men asch tänkte jag... då får man ju nästan ha den i en flaska? Och JA vad glad jag blir att se att du har det, då känns det helt plötsligt alldeles rätt:) TACK! kram åsa

    SvaraRadera
  2. Det ser jättefint ut! Linnas lilla going ska så klart också vara med! ;) Låter som att ni haft en underbar dag! kram Linda

    SvaraRadera