måndag 12 december 2011

Elodie details skötväska Cheetah, finns hos Babyshop

Snyggaste skötväskan jag sett, men då är jag också en sucker för leopardmönstrat. Tänk att se så där skönt snygg ut när man är ute och drar på sin lilla pärla. Får inrikta mig på den stilen nästa gång hihi!

Idag har jag haft så sjukt ont i magen i flera timmar och funderade starkt på att gå hem från jobbet och tycka synd om mig själv, men jag höll ut nästan hela tiden. Sen släppte det efter några timmar. Nu har jag precis klämt in en 40 minuters träning och det känns än så länge bra, men jag antar att jag inte kan gå imorgon för jäklar vad skakiga ben jag hade när jag gick upp från källartrappan. I´m in a terrible shape.

Just nu ligger det panel i flera högar i köket som håller på att torka Jippi jippi jippi och om en vecka får jag sätta upp det jippi igen. Har sådan lust att göra det riktigt fint med listerna nu när vi har haft det så hemskt läääänge. Och så ska jag överraska min käre mor som inte gillar att jag slarvar med listerna. Gissa om hon kommer få en chock hihi!

Nu ska jag läsa på om kaloriintag och annat så det där sista tre helst fem kilona lossnar nån jäkla gång. Hatar allt sånt, men nu är jag iallafall lite närmare mitt mål och jag vill inte sjabbla bort det som jag lyckas med.




Kram på er måndagsbarn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar