lördag 10 december 2011

Biskvi mums





Nu har det blivit en del snack och bilder om bakning, men sån är jag. Snöar in mig på något och efter ett tag tröttnar jag totalt och vägrar göra det på ett lååångt tag sen. Nu är det tydligen bakning. Väntar fortfarande på att det ska bli träning, men tydligen verkar den turen aldrig komma till mej.


Julbord har jag varit på idag. Det var gott. Tyckte om kallskuret och efterrätterna och potatisen var jättegod. Fisken lämnade jag till de andra. Jag är så omtänksam hihi! Idag har jag också gjort klart golvlisterna i köket jippi. Så stolt över mig själv att jag inte gav upp trots typ tjugo turer tur och retur till garaget. Brist på elektriska maskiner och jobbigt element. Kan visa er bild imorgon. Fint så fint. Nu får jag fortsätta i vardagsrummet. Älskar att snickra och måla är inte helt fel det med, men att såga, spika och skruva slår allt. Eller ja inte riktigt allt hihi!


Nu ska jag skynda mig tillbaka till teve soffan och slappa med cola och kexchoklad. Det är ju helg. Och bara njuta och troligtvis avslutar jag kvällen med att måla listerna typ klockan tolv inatt. Är lite strange...eller kvällsmänniska kanske det heter.




Kramars på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar