torsdag 1 december 2011

Älskar min vägg. Plankorna, färgen och de undebara tavelramarna. Blir så nöjd varje gång jag ser den, men mindre nöjd då listerna runt fönstrerna fortfarande inte är uppe. Fast bra egentligen för jag hade inte gjort som jag vill göra nu. Enda positiva med min lathet, ovillighet och ofullständighet. Nu ska ju bara de andra väggarna bli fina, men i det här tempot så blir det väl inte av detta året...eller nästa.

Idag har jag bakat lussekatter á la house of philia och den vanliga sorten. Samtidigt som min bror satt och spela olika sköna låter från Asta Kask och Ebba Grön. Hans duktiga son kunde en del av låtarna bättre än jag. Ligger i hans blod, punkmusik. Sjukt sköna att lyssna på iallafall. Asta Kask spelar tydligen i Hova om några veckor och dit vill vi åka och hoppa omkring som små fån hihi!

Men just nu lyssnar jag på Laleh och hon är allt riktigt bra hon med. Diggar Bostadsansökan. Nu väntar Jersey Shore äntligen.



So long


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar