torsdag 24 november 2011



Sjal från Hunky Dory, tintin style, som jag bara vill ha



Igår fick jag besked jag egentligen inte ville höra, men förstått ändå. Nu blir det till att tänka om och tänka till ordentligt innan beslut kan fattas. Hatar att tänka.


Guud vad trött jag är på morgonen. Varje morgon. Det första jag tänker på när klockan ringer är att snooza, men det går inte får då hinner ju inte barna äta frukost. Det andra jag tänker på är att gå lägga mig direkt efter dom gått till bussen, men då ska Smilla gå ut på promenad och det tredje är att jag lovar mig själv att gå lägga mig klockan åtta på kvällen och det vet jag ju själv att jag aldrig gör. Tidigast halv tolv brukar jag bege mig uppåt. Att man aldrig lär sig!


Imorgon blir det party, party. Längtar redan. Blir till att inhandla lite starka drycker idag.




Kram på er

2 kommentarer:

  1. det första jag tänker på när jag vaknar är hur mycket jag längtar till när jag ska få gå och lägga mig :)

    SvaraRadera
  2. håller med Sofia;)

    SvaraRadera