måndag 21 november 2011



Myran har konstnärat. Hon är jätteduktig och bilderna blir verkligen så färgglada och personliga.



Idag har vi hunnit med rätt mycket fast ändå ingenting. Inget viktigt blir liksom gjort eftersom man får göra tusen mindre viktiga saker innan man kommer till det viktiga och då orkar man inte mer. Känner ni igen er eller är det bara jag?!


Har vart lite stressigt på sistone med möten, butik och annat mindre viktigt och nu är jag trött på det. Denna veckan tillägnar jag mig själv. Hoppas på positiva besked och trevlig utgång på fredag med mina kära bröder. Känner för att go all in och bara leva som det var sista dagen. Ibland behöver man få va lite crazy och släppa allt. Och det mina vänner tänker jag banne mig göra på fredag med reservation att lördagen kanske inte blir lika kul, hihi!


By the way, moon bootsen är så gott som inhandlade efter noga övervägande fram och tillbaks i min hjärna. Jag antar att det var slösa som vann, hon har en förmåga till att göra det. Fast bara för att tillägga så har jag och spara umgåtts rätt mycket på sistone så denna gången gör det inget att slösa vann. Men jag antar att det där blinkande kontokortet i högra hörnet hade ett finger med i spelet. Livsfarlig kille.




Godnatt på er

2 kommentarer:

  1. Underbar bild! Klart hon är konstnärlig med de generna! :) kram

    SvaraRadera
  2. Åhh låter härligt att gå ut och roa sig lite. Hoppas verkligen att du får jättekul, för det är du värd! kram åsa

    SvaraRadera