måndag 28 november 2011



Älskar dessa gamla spikar. Krokiga som bara den och nästan helt omöjliga att spika i, men såå snygga. Pappa har sparat en massa gamla spikar till mig så någon gång när lusten faller på ska jag skapa något helt undebart fint med dessa.


Vilken tråkig dag det ser ut att bli idag, usch jag känner bara för att gå och lägga mig igen. Igår kväll klockan halv elva var jag så illa tvungen att gå ut och hjälpa till att lasta upp resterna av en av våra 180 björkar som blåst ner. Tydligen så blåste det en hel del hihi! Sedan har har vi haft en stackars kelvänlig katt som gärna vill in i vårat hus. Han sitter utanför och jamar. Hatar sånt, tycker ju så synd om den. När jag skulle ut och gå med Smilla så tänkte den smita in när jag öppna dörren, men Smilla var inte sen med hoppa fram så han skrämdes bort. Tur där att jag hade henne kopplad.


Ser att fåglarna är hungriga också så jag ska gå ut och hänga upp några talgbollar till dem i kylan brrr.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar