söndag 20 november 2011









Alla bilder lånade från den helt undebara Webshopen Oii design. Man kan bli helt ha galen när man klickar sig in på den sidan, men den är bra. Klänningarna ovanför är från BANGBANG och How to kiss a Frog. Sen fanns det ju så mycket mer från bland annat theBRAND mitt favvomärke över allt annat, Wheat snyggt så in i norden, Bergvings Koffert helt nytt för mej och popupshop rent och fint.


Julen ligger ju i antågan och julkläder är mycket kul att inhandla så lika bra att börja att planera lite. Förra året körde vi på klassisk "Fanny och Alexander" stil på myrans kläder i form av en klänning från Nyblom & Kollen. Detta året känner jag för mycket tyll och jag vet att hon kommer att hålla med mej. Killarna blir lite svårare, men samma kläder tycker jag är för sött till bröderna Bus. Lite svårt om de ska bestämma själva så det är nog bäst att deras personal shopper väljer åt dem...alltså jag. Å vad det ska bli bra! Självgod hihi!


Härligt folk i butiken idag, uppskattas verkligen. Vad vore den utan er...nothing. Skulle vilja kunna erbjuda er allt, men hoppas ni klarar er med det som finns.


Idag har vi verkligen slappat by the way, ja å Rasmus satt i soffan och spela Wordfeud med varandra hihi! Helt undebart! Mer sånna dagar tack. Min stora stora kille har blivit stor, om mindre än en månad blir han tio år. Aaaahh om mindre än en månad så var det tio år sen jag var nitton....herregud vad tiden går. Känner mig som typ 22 hihi! Förnekelse är jag rätt bra på så då kör jag det på detta med.



Ajöken på er



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar