torsdag 13 oktober 2011





Nya tillskottet som jag för övrigt är super nöjd över. Snyggaste hittills. Har inte hunnit använda det än, men den dagen kommer väl nån gång hoppas jag.


Har haft en långsam vecka med förkylning, huvudvärk, orklöshet och allmänt seg i hela kroppen. Imorgon kör jag sista dagen med lång dag och det har faktis gått jättebra, men det ska bli skönt att få ta det lite lungt på morgonen och hinna gosa med lillprins Bus och de stora skitungarna. Kunna ta lite kort innan mörkret faller på och bara vara en stund innan allvaret börjar.



Kram på er alla söta

2 kommentarer:

  1. Låter inget kul med den långa dagarna och förkylning osv! Skönt att det är över! Din armband är sååå fina! Jag vill ha fler!!!!
    Säg till om och när du vill ha hjälp! kram Linda

    SvaraRadera
  2. Åh jag ÄLSKAR mitt sånt svarta med. Det va ju det jag beställde när vi beställde ihop. :) Så jäkla snyggt! Älksar iofs mitt bruna med men! Jag har sagt det förut å jag säger det igen, hojta till om du behöver hjälp med flytten! Va inte blyg. ;) Jag hjälper så gärna till! Kramar

    SvaraRadera