onsdag 12 oktober 2011



Ja nu är tapeten snart ett minne blott. Tycker fortfarande väldigt mycket om den, men förändring förnöjer och jag tror jag har glömt den om en vecka eller så fast nu känns det lite vemodigt faktis. Har lite svårt att skilja mig från mina saker som en sann matrialist som jag är och jag anser att det är nyttigt för mig att lära säga ajöss och good bye till sakerna, de är ju trots allt döda ting...eller ja, så drastiskt behöver vi inte kalla dom utan mer saker som inte lever. En av mina bästa vänner är ju en sån där "död sak", ja alltså dammsugaren menade jag då då. Vad skulle jag göra utan den, vad vore jag utan den och det viktigaste, vad vore min dammsugare utan mej?



Nu ska här fortsättas att måla skyltar


Kram

2 kommentarer:

  1. Förändring förnöjer verkligen;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Den där tapeten är jättefin!!! Men det lär ju bli fint nu med! Blir ju alltid det när du har ett finger med i spelet! Kram Linda

    SvaraRadera