onsdag 19 oktober 2011





Här ser ni lite hur de blev. Kvaliten på kortena är ju diskuterbara, men jag skyller på frånvaro av solen. Shit the same, ni ser ju på ett ungefär hur de ska se ut. Lampan från Tine.k skulle jag ju absolut inte sätta upp förns allt var klart...bröt visst det löftet, men var bara tvungen att kika lite. Är väl inte så nöjd som jag trodde jag skulle bli med den, men men.


Nu ska jag måla min tavla hipphurra äntligen och sista strykningen med vit färg. Sen ska foder upp, men de skiter jag i idag. Det kommer ju en dag imorgon med och lite jobb ska det väl vara kvar.

Blir de fint väder imorgon ska ja visa er mina nya älsklingar, ja bara är såå kär i dom. Att skor kan väcka sånna känslor. Kanske man kan premiär gå i dem ute imorgon eller så blir det gummisar as usual (mina favvoskor så jag lider inte) Keep it raining!


Nu ska ja gå upp och kika till busfröna som inte har somnat utan ligger och busar i mammas säng. Tror jag får ta till den bestämda rösten nu eftersom dom vägrar att lyssna.



Kram på er

2 kommentarer:

  1. Hihi skor kan väcka mycket känslor;) ska bli spännande att se imorgon....Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Åhhh vad fint! Inte för att jag trodde nått annat men... Kollar in dina fötter i morrn då... ;) Kram Linda

    SvaraRadera