torsdag 27 oktober 2011



Här ser ni hur det blev med både vägg, lister och tavla. Jag känner mig nöjd för tillfället och när jag säger så så menar jag verkligen det. Om en månad tycker jag säkert att det är asfult, men just nu njuter jag av att det är perfekt.


Igår gick dagen i ett och ett inlägg hanns inte med. När jag kom hem möttes jag av ett hus fullt med tända ljus och det va så fint. Det gillas väldigt mycket. Händer inte ofta, men det händer.

Vi såg på Baksmällan 2, den var riktigt bra. Älskar sånna filmer. En bra kväll.


Nej nu ska jag ta och gå in på Kavat och sukta efter mina snygga jodphur som väntar på mig. Kanske ta och köpa ett par till Rasmus istället. Han är mer behövande fast han väntar på ett par skateskor som vi nyss beställt, men inte kan man gå i sånna på vintern. Frågar man han så kan man. Duktiga Rasmus har sparat ihop till skorna och köpt själv, snåla mamma vägra köpa ett par till han.


Eftersom han har har ett lika stort habegär som mej så skulle det bli alltför kostsamt om jag skulle stå för allt så han får betala sina saker själv. Och han sparar och gör det och det tycker jag är bra



Kram på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar