lördag 29 oktober 2011



En skylt som gjordes i all hast.


Sitter nu och slöar, men ska snart ila i all hast för idag ska jag till mamsen och kransa en massa kransar hela dagen. Vi börjar alltid med lite tjöt och frukost sen sätter vi igång och bli kreativa. Och så fortsätter dagen med mat, lite dricka och dessert off course hihi!


Det värsta är att jag inte har gjort ett skit. Glömde ta ris i stallet igår och nu ska ska jag skynda och klippa från tujahäcken och leta upp pyssellådan och se vad som kan finnas där.



Kram på er

3 kommentarer:

  1. Jättefin skylt! Är det redan dags för krans försäljning??? kram Åsa

    SvaraRadera
  2. ja tydligen hade jag redan lagt ut denna bild haha! Så himla senil känner jag.

    Tack ändå! Kransförsäljning den 13 november mellan tolv och fyra. Hoppas ni vill komma!

    Kram på er

    SvaraRadera