tisdag 25 oktober 2011

Bild lånad från Sköna Hem




Glömt namnet på vart denna är ifrån


Bilderna här över är sånna som jag personligen bara dreglar över. Tänk att ha det så. Varje gång ser dom så fylls jag av välbehag och en längtan/strävan att någon gång ha det så eller iallafall komma så nära jag kan. Man måste ju få drömma och ha mål annars kan man lika gärna gräva ner sig direkt för då har livet slutat få en mening. Och målen är olika hos oss allihopa, som tur är.

Är sjukt trött idag och var igår med. Ja lägger mig alldeles för sent, men att gå lägga sig klockan elva finns inte på världskartan för mig. Är en nattuggla ända ut i fingerspetsarna.


Jag orkade iallafall göra klart listerna runt fönstret och måla dom, sätta upp min tavla och måla klart den sista strykningen på väggen. Fast helst av allt ville jag bara slappa i soffan och tycka synd om mig själv för jag var så trött.

Idag blir det stallet, så skönt att hästarna är inne på nätterna nu, och komma igång med rutinerna där med.


I veckan kanske Gerbera kommer till butiken äntligen och det är riktigt fina grejjer det. Hoppas nu bara att jag gjorde rätt när jag beställde. Fanns ju mycket att välja på i både utförande och färger. Fast jag har valt utefter vad jag vill ha och tycker om så jag hoppas att ni tycker som jag hihi!




Öppettider är

onsdagar 17.00-19.00 & söndagar 14.00-16.00

Välkomna





1 kommentar:

  1. Kanske hinner in en sväng i morrn! :) Ska försöka att hinna ut i skogen för det är enda tiden jag har i vecka! Får ta det där fikat osv en annan gång, ett annat år typ... Kram Linda

    SvaraRadera