söndag 9 oktober 2011

Bild lånad från Julias vita drömmar


Denna snygga lampa från Tine K är nu hemklickad från Julias vita drömmar. Såå snygg. Gillar man hennes sida på facebook får man 20% på ett köp, så passa på det fanns mycket fint. Hade ju helst velat ha den största men känner inte för att lägga dom pengarna på en lampa så då fick det bli en modell mindre till lite bättre pris, men sjukt nöjd ändå.


Ska ha den i köksfönstret när min panelvägg är klar. Ja för vi har börjat hallelulja. Rev bort bröstpanelen igår och sågade till brädorna i rätt längd så nu ska vi bara vänta. Vänta på att de ska torka inne i en vecka eller så. Sen kommer det roliga att sätta upp dom längtar. De är tre cm tjocka och 13 cm breda så de blir nog rustikt och bra. Sen ska anslagstavlan upp fast jag ska ju göra den först såklart. Allt går så snabbt i fantasin hihi!

Lillprins Bus undrar var min macka tagit vägen som jag nyss ätit upp och då säger jag att den är i mammas mage. Då kikar han under min tröja och letar efter den, men undrar vart den är och då säger jag att den är inuti min mage och öppnar munnen och pekar neråt. Han kikar jättelänge i munnen, men kan inte hitta den och där ger jag upp med förklarandet. Han kommer nog förstå i sinom tid busunge.





Kram på er söndagsfrosten

2 kommentarer:

  1. Lampan ser fin ut! Köket kommer att bli ännu finare nu, men det var faktiskt jättefint redan innan! Åhhh vad jag vill ha ett kök! Lillprinsen är lika go som alltid, men sånt där kan ju vara lite svårt att förstå! :) kram Linda

    SvaraRadera