torsdag 1 september 2011





Mina nya favoriter. Skorna var helt otroligt sköna. Kändes som himmelriket för mina fötter. De andra bootsen är så stenhårda fortfarande så de är inte riktigt bekväma än, men snygga så jag uthärdar...hihi! Humanity eller Good Works armbandet har också fått en matchande vän i mörkbrunt och en i svart är på ingång. I like!


Förstår ni kära vänner att jag är sjukt fest sugen. Det liksom kliar i hela kroppen efter lite galenskap och bara vara jag. Vet ni att sjukt är mitt nya it ord. Ni får stå ut hihi! Det hjälper precis inte av att lyssna på musik. Får väl skaka loss i köket så grannarna tror att jag har blivit galen.


Vet att jag lova bilder på tävlingspriset, men har inte hunnit fota den än men imorgon då jäklar då kommer bilden. Älskar tävlingar! Å det vet jag att ni också gör...eller hur?


Snart är det Jersey Shore. Ni kikar väl på den ultimat braiga serien? Om inte, då missar ni något. Idag hoppas jag att det är sista avsnittet av säsong tre. På söndag klockan åtta börjar säsong fyra, Jesey Shore goes italian, får jag inte missa för guds skull. T hatar programmet. Dålig smak har han helt klart. Det är på MTV ifall ni inte visste.


Morsning på er





4 kommentarer:

  1. Herreguuud! vilka skor.. Vart har du köpt dom? krm åsa

    SvaraRadera
  2. Dom köpte jag på Tiarasmycken.se. Väldigt sköna. Kramars

    SvaraRadera
  3. Tack Sandra för din kommentar hos mig! Det värmde!!!!!

    Snygga skor!Vad är det för märke? Har aldrig sett dom innan.

    Önskar dig en fin dag!
    kram CC

    SvaraRadera
  4. Skorna är från a. nordin. En mamma till min sons kompis hade dom och jag blev kär direkt. Visst är dom fina och som sagt toksköna.

    Tack själv förresten!

    Kram på dej

    SvaraRadera