torsdag 15 september 2011



Har två sådana här till lampskärmar som jag inte använder längre och har beslutat mig för att inte spara på allting så är det någon som är intresserad så kan ni få dom. De är i linnetyg med spets ned till, men det ser ni ju.


Blev förvandlat till en disktrasa när jag och Smilla var ute och gick alldeles nyligen. Regnet är så där fint och pepprar en full av droppar. Älskar regn! Fast i lagom doser. Vad säger ni om hösten mänsker? Mysig eller hemsk? Jag väljer mysig och känns skönt med ett break från trädgården, som jag visserligen totalt struntat i i år, så man kan ladda batterierna.


Ska hämta rasmus overall från Gneis idag. Håll tummarna för att den passar.



Kram på er söta

1 kommentar:

  1. Mysigt! Synd att vardagen blir så fullspäckad bara... Gillar att tända ljus och en värmande brasa! Höstpromenader är också en favorit, men när ska jag hinna och orka med min j-a förkylning!? kram Linda

    SvaraRadera