onsdag 14 september 2011




Dagarna går så fort och vädret är så mörkt/trist innan jag börjar jobbet så det blir inte många bilder. I helgen ska jag börja projekt kök för då är jag klar med det jag kan på min stengång. Hurra hurra vad jag längtat att slippa skiten. Nu ska panel bäras in för att torka, gammal panel ska tas bort och sen det roligaste att sätta upp ny panel. Sen ska min mega tavla upp som jag haft i tankarna en lång stund.





Den kommer bli skitsnygg och panelen kommer bli assnygg och hela köket kommer att bli apsnyggt. Är ni me? Skoja bara, men bättre blir det ju, garanterat. Ska byta ut mina knoppar i köket mot nya i svart/vit fjärilsmotiv från House Doctor. Visar tomorrow. De är fina som bara den. Funderar på läderhandtag från Tine.k, men det där med att bestämma sig är ju inte min grej.









Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar