lördag 10 september 2011



Bild lånad från Mio



Fredagsmyset igår bestod av nerbärandes av säng och uppbärandes av ny säng samt montering. Det är den sängen ovan som blev den nya helt på t:s egna initiativ. Kan säga att när han sa att han köpt en ny säng för några månader sen så väntade jag mig ungefär vad som helst. Vi har ju inte riktigt samma smak, men jag blev nöjd och den var superskön att sova i. Man slapp den där irriterande springan som nån alltid fick offra sig att ligga i.


Och igår kom ett halleluleja moment när t äntligen sa att hans nattduksbord inte passa in längre, t, dom har aldrig passat in och är skitfula...jag vet att du tjuvläser. Så nu ska vi ta bort dom. Så skönt. Tycker att nattduksbord is old news. Det är bara onödigt mycket mer att damma.


Igår mös vi lite med promenad till Sibylla och käka där, mums vad god min hamburgare är där. Emilia och t tyckte att detta Kanalkiosken är den ultimat goda maten ever. Själv kan jag nog äta min hamburgare varje dag och har typ gjort när jag jobba där förut. En 45 gramare med grovt bröd, dressing, sallad, ost och bacon. Super gott. Det är lagom med mat. Barna cykla så duktigt så hela vägen.


Vet ni vad? Idag ska jag äntligen få gå ut och bara vara jag. Inte mamma utan bara Sandra. Ibland behövs det verkligen. Så det blir till att åka till systemet och inhandla lite go cider och kanske kommer vi iväg till Hjo idag. De stora barnen och t tar Mustangen och drar och kikar på Bilrally, så då blir det bara jag, lillprins bus och Tyramyra kvar och vi föredrar shopping. Jag ska lära dom allt jag kan...hihi det går nog rätt fort.



Undra om ni ens orka att läsa klart ända hit ner, men om ni gjorde det så säger jag

Ajöss på er & grattis till min älskade mamma.

2 kommentarer:

  1. Känner igen det där med springan - Skönt att slippa den! Får inhandla nått liknande när vi blir med hus! Vi åt på kanalen häromdan med, men jag snålade ur och gick efter rabattlapparna vi hade så det var inte lika gott som vanligt. Min favorit är ju tunnbröd, inte hamburgare! Hoppas att du får kul i kväll! Jag håller förmodligen på att bli faster precis i detta ögonblick så jag väntar och väntar på det där goa MMSet! Hälsa och gratta mamma från mig! kram

    SvaraRadera
  2. Åhh va kul det låter att få vara sig "själv" en stund, jag får väl vara det på jobbet:) Hoppas du får en toppenkväll! Kram Åsa

    SvaraRadera