tisdag 13 september 2011



Älskar färgerna i denna bild. Murriga och mysiga. Katvig mössorna är ju mina favoriter då jag hatar stickiga mössor. Lillprins Bus tycker om att ha mössa på sig till mammas förtjusning.



Tiden vi har från dagis/fritids hämtning till läggdax ska tillbringas tillsammans så då har jag data och städförbud. Vi spelar kort, spel, läser eller kikar på nån film, men vi gör det tillsammans och det är viktigast. Idag står tacos på schemat mums.


Hade tänkt att baka, men på två timmar plus att man ska äta räcker tiden inte riktigt till så jag får nog tjuvbaka innan. De blir nog inte så glada då, men jag får helt enkelt muta dom med en kladdkakemuffins...hihi!



Kram på er söta


2 kommentarer:

  1. Vad härligt det låter! :) kram

    SvaraRadera
  2. det är så underbart att ni gör saker tillsammans! fina fina familj!

    SvaraRadera