onsdag 31 augusti 2011

wednesday ONSDAG mercredi





Bild lånad från Zazazu





Hur snygg är inte denna?! Skulle inte ha något emot den alls och den skulle hotta upp min gamla bike på nolltid. Det finns dubbla också och dubbla till barn söta så man dör. Tyget gör mig så himla glad. Färg kan göra så mycket.


Är ni intresserade av att handla ngt fint där så kan ni gå in till Fyra årstider och läsa hennes inlägg som ger 15 % rabatt



Nu ska jag iväg till jobbet, så jag har lite brått. Skulle bara säga att detta jobb är än så länge väldigt passande för mig. Städar på barnens skola och det är liksom 180 knyck hela tiden så tiden går jättefort, det gillar jag. Jag är ju annars en människa som tittar på klockan typ direkt när jag börjat jobba och bara längtar hem, men här är det tvärtom "Shit, är klockan tre?! Bara två timmar kvar hur ska jag hinna". Hoppas det håller i sig. Ska bli sjukt skönt att få en lön...som jag har längtat.






hej hej

3 kommentarer:

  1. Hej Sandra!

    Jag läste din kommentar hos mig idag. Det är kul att du gillar mina bilder på min blogg!! Men jag har lite svårt för att förstå att jag är lik den bloggerskan i "småstaden" VÄSTERÅS som du menar. Vi delar nog samma intressen. Inredning, mode, småbarnsliv. Men jag tror mig vara mer modern i inredningsstilen i alla fall. Jag har jobbat som dekoratör/inredare i 13 år så jag brinner för det. Nu mera har jag bytt inriktning i jobb. Men frilansar en del ändå med inredning på min fritid bla.

    Jag tog nämligen lite illa vid mig av ditt inlägg idag. Och förstår inte riktigt denna kommentar om likheter. För om du granskar flera bloggar som ex denna blogg här http://gizmolina.com/ så har hon också ett samma språk bla. Det är en positiv anda och då blir språket ganska likt. Pepp snack osv.... Man blir glad av vissa ord tycker jag själv. Och då kommer nog samma ord upp i flera bloggar.

    Men jag är ialla fall glad att du gillar min blogg trotts mitt språk:)!OCh jag menar inte att härma någon av dessa bloggar. Och jag tror inte att dom härmar mig eller varandra häller, som påstods på en annan blogg när det stormade runt detta ämnet här om veckan.

    Nu skall jag kolla runt på din fina blogg Sandra! Hoppas vi ses igen:)!! Och tack för din ärlighet. Fast det sårade mig! Hoppas du förstår mig nu!!!

    Stora kramar CC

    SvaraRadera
  2. En sak till.

    Gillar din Peace kudde. Cool kontrast mellan romantik och cool text:)!

    kram CC

    SvaraRadera
  3. Hej CC!

    Ber tusen ggr om ursäkt det var inte min menning. Hoppas du kan förlåta mig.

    Kram

    SvaraRadera