söndag 28 augusti 2011




Gult är en sån färgklick. Mått från rice och stor glasburk från Ib Laursen som finns i butiken, men endast ett fåtal kvar. Så användningsbar. Här till strösockret, men funkar till välling, kakor, kaffet eller vilka vanor eller ovanor du har.




Då har lördagen gått och inget blev gjort, så typiskt mig. Nu blir det till att köra 190 % imorgon istället. Bakning, städning och röjning står på schemat. Vet inte riktigt hur jag ska hinna, men det som hinns det hinns.




Känner ni som jag att man vill börja att göra om allt inne? Jag har som sagt tusen ideer, men inte många blir gjorda och de som blir verkställda blir aldrig klara. Familjen ofärdig är ett passande namn. Men nu har jag ett roligt projekt att se framemot som jag ska börja med så fort gången är färdig.


Då ska bröstpanelen i köket ut och tapeten bort för att ge plats åt liggande panel. Sen ska en jättestor anslagstavla upp där vi kan skriva upp händelser, viktiga datum och dagens maträtt tex. Det kommer bli så snajsit så. Måste få börja snart innan jag spricker.






Nej nu ska här bakas snickerskakor till kalaset imorgon


Kram

1 kommentar:

  1. Åh nej, hoppas inte att min "vällingburk" är slut! MÅSTE komma ut imorrn!! Kram

    SvaraRadera