måndag 16 augusti 2010


Ja då slutar detta pass idag snart och det börja bli väl långtråkigt här i Forsvik, men än har inte alla gett upp utan det finns allt glass sugna folk kvar. Slutar om 20 minuter och har inte förberett något så detta blir kort. Gött, tänker ni..:)
Nya handtag till köket är jag ute efter och så fann jag dom jag letat efter länge, nu måste de bara passa så inte de gamla hålen syns. Ops! Kom precis på att vi köpt 16 handtag på Ikea, men de går ju att reklamera. Typiskt!
Handtagena med etikett ska sitta på 30 lådor och knopparna behövs endast 12 stycken, lite bättre siffra. Egentligen vill jag ha porslinsknoppar från Indiska fast de bygger för mycket utåtså det går inte. Då får man tänka om. Jag blev ju kär i handtagena och priset var ju faktis inte så dyrt, 45 kronor st så drygt tusen kronor för handtagena och det kan jag väll tänka mig att betala. Jag hitta dom på it`s design .
Kram på er nu har jag brått!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar