måndag 23 augusti 2010

För att fördriva tiden så drömmer jag mig bort och önskar mig lite fint att titta på. Eftersom jag är så långt bort från att vara ett datasnille så är det kul att prova och se vad tekniken har att erbjuda. Så idag kommer en specialare för att vara mig. Ska försöka mig på att länka direkt till saken jag skriver om. Vi får se hur det går.

Har varit inne på den fina webbutiken Gårdsromantik och drömt mig bort.

Denna fina kandelaber har jag faktiskt köpt och hoppas att den passar i mitt vardagsrumsfönster för där ser det för sorgligt ut.

Sen är jag ute efter lampor över diskbänken för min pappa påpeka att jag inte kunde ha den där fula lampan, och han brukar inte prata om inredning, så då tänker jag lyssna på honom och skrota den och leta efter nya. Den här för 679 kr,kan jag tänka mig eller denna. för 469 kr. Det funka inte att länka direkt till dom...typiskt. Jag hade vart så smart annars.

Och en fågelbur har jag planerat in i ett av vardagsrumsfönstrerna. Allt för att slippa levande blommor. Kan tänka mig den här eller så tror jag att jag ska besöka butiken Design By E på fästningen och köpa en därifrån.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar