onsdag 3 mars 2010

sol, sol strålande sol...

äntligen har jag och Lowe varit ute i det fina vädret. Här hemma är det så skitigt och äckligt överallt så vi gick en promenad. Men nu har dom äntligen lagt på spånskivor över all sågspån...härligt. Det är bara att lägga klinkers snart. Det kan jag göra, men om det ska bli riktigt bra så ska jag nog INTE göra det för jag har en tendens till att slarva och i köket vill jag ha det bra eller rättare sagt perfekt.
Just nu ligger Ja, Lowe å Zmilla i sovrummet å gottar oss i solens strålar, fast man ser verkligen vad denna hund hårar ner. Jag hatar hundhår. Idag
ska jag hämta mitt paket från countrystyle.se om ja hittar min mobil...konstigt att den alltid får fötter. Dessa fina saker blir mina. Förutom förklädet som jag köpt handdukar i samma tyg som.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar